Založ si blog

Kolotoče? Hajde!

 

V sobotu som sa po niekoľkých mesiacoch dostala na jedno z troch najkrajších miest na svete (pre mňa samozrejme). Opäť začína letná sezóna v našej obľúbenej krčme, ktorá sa každý piatok mení na sockáreň. Bujará party, ľudí po výšku mužského pohlavného údu, nestíhame čapovať, lievať a nakoniec okrem plastových pohárov zbierame zo zeme aj tých, ktorých zmohla zemská príťažlivosť. A keď je veľmi zle, nezbierame nič, lebo by to (alebo sme) dopadlo ešte horšie.

 

Ako sa vraví práca šľachtí človeka. Z roboty do roboty. Medzitým som sa samozrejme musela dať do pucu, aby sa na mňa dalo aspoň pozrieť a sobotný večer mohol začať. A opäť to bola horúca party v našom miestnom discobare. Mladé dámy na bare, body shot, sexi chlapi. Po dlhom týždni v škole a kadejakých zadaniach je pre mňa sobotný žúr (aj keď som počas neho v pracovnom nasadení) maximálny refresh. Celá tá atmosféra, všetci známi, blízki, priatelia, sem tam nervy, unavená, ale spokojná.

 

Nedeľa – deň pokoja a ja ju nemám rada. Dospávať horúčku sobotňajšej noci, vstať, najesť sa, pobaliť a ta het do školy. V mojom druhom „domove“ sa vybaliť najesť sa a hniť (v nedeľu si to hádam môžem dovoliť). Teraz sme však zvolili iný scenár. S mojimi naj smer Tesco a pri Tescu čo? Kolotoče. Hekot mojich kamarátok a potom hajde, ideme sa kolotočovať. Máme v priemere 21, no ani to nám nezabránilo nasadnúť na hrdzavé kalypso a krútiť sa dokola desať minút.

 

Môj blog bude zrejme pre niektorých opäť bez obsahu. Ale tento víkend jednoducho stál za to!  😉

 

O kráse, vkuse a pani Bučkovej

12.04.2013

Niet škaredých žien. Sú len ženy, ktoré nevedia, ako byť krásnymi. (Ninon de l´Enclos) Výrok z úst francúzskej spisovateľky, ktorá žila v sedemnástom storočí, je nadčasový. Na svete snáď neexistuje žena, ktorá je so sebou úplne spokojná. Každá nájde na sebe hneď niekoľko chýb. Malé prsia, veľký zadok, žiadne brucho, padnuté oči a milión [...]

Ako všetky študentské debaty končia o chľaste, sexe a jedle

06.04.2013

Základný scenár môjho života sa od iných extrémne neodlišuje. Zo základnej školy na osemročné gymnázium, v celku úspešná maturita, príjmacie skúšky, následný rev, pretože môj sen o herectve sa rozplynul ako ranná hmla, keď som otvorila obálku a prečítala som oznámenie NEPRÍJMAM. Ale ako sa hovorí, keď sa jedny dvere zatvoria, otvoria sa druhé, poprípade [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 10839x
Priemerná čítanosť článkov: 3613x

Autor blogu

Kategórie

Archív